13ο Italian Classic Run (05/10/2014)
Το 13ο σε σειρά Italian Classic Run, μόνο γρουσούζικο δεν αποδείχθηκε…και αυτό γιατί παρά την αβεβαιότητα του καιρού και το ενδεχόμενο κρύο, κατάφεραν να συγκεντρωθούν σαράντα τρία αυτοκίνητα, αριθμό πολύ υψηλό αν όχι ρεκόρ στα χρονικά του θεσμού.
Φέτος επιλέχθηκε το γραφικό λιμανάκι του Πόρτο Ράφτη για να πραγματοποιηθεί η στατική εκδήλωση. Οι διοργανωτές ήταν από νωρίς εκεί, όπως επίσης από νωρίς ήταν και η Crash Sound με τα ηχητικά της για να επενδύσει μουσικά την εκδήλωση και να δημιουργήσει μια ατμόσφαιρα άκρως ρετρό και ιταλική.
Τα αυτοκίνητα ξεκίνησαν από τις 9.30 να καταφθάνουν. Μέσα σε διάστημα μίας ώρας το λιμάνι κατακλείστηκε από πολύχρωμα Fiat 500, αλλά και από άλλα αδελφά μοντέλα όπως Fiat 500 Giardiniera, 126, 127 (MKIΙ και ΜΚΙΙΙ), 124 Spider, Χ 1/9 και 131 Supermirafiori. Την ιταλική ομάδα συμπλήρωναν μια πανέμορφη Alfa Romeo Alfetta καθώς και μια εκθαμβωτική Lancia Beta Montecarlo που έκλεψε τα περισσότερα βλέμματα. Από την παρέα δεν θα μπορούσε να λείπει και το Tricolore (έτσι ονομάζοταν εναλλακτικά και το ICR παλαιότερα) Autobianchi A112 E που έκανε ντεμπούτο τέτοιο καιρό πέρσι στο ίδιο event. Εκεί ανάμεσα υπήρχε και ένα απαστράπτον πορτοκαλοκόκκινο Lada 1200 (όχημα με ιταλική καταγωγή βεβαίως, από το Fiat 124 οι ρίζες του) που σε πολλούς θύμισε μια παλαιότερη, νωπή όμως ακόμη στης μνήμες Ελλάδα, όπως την έζησαν πολλοί μέχρι και την δεκαετία του ’80. Τότε που η Αθήνα ήταν γεμάτη από τέτοια αυτοκίνητα, Σοβιετικά τρόλλευ και Ούγγρικα αστικά λεωφορεία…
Ο καιρός ήταν αρκετά καλός και παρά τις απαισιόδοξες προγνώσεις, το κοντομάνικο μπλουζάκι ήταν σχεδόν απαραίτητο. Εκεί, όλοι οι ιδιοκτήτες είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν μεταξύ τους, να πουν πολλά και διάφορα σε σχέση με το κλασσικό αυτοκίνητο, αλλά και να απολαύσουν από κοντά και τα αυτοκίνητα όλων των υπόλοιπων συμμετεχόντων, το καθένα με τα δικά του ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Κάποιοι άλλοι επέλεξαν να παρκάρουν και να αποσυρθούν λίγο παραπέρα σε καφέ της περιοχής, όπου καθήμενοι πλέον απολάμβαναν την ηλιόλουστη μέρα και τον απαραίτητο πρωινό καφέ τους.
Στην εκδήλωση έκαναν και την εμφάνιση τους και τρία πανέμορφα σκούτερ εποχής της Vespa, τα οποία στήθηκαν μπροστά και στο κέντρο για να μπορεί το πλήθος του κόσμου που περνούσε από εκεί να τα δει ευκολότερα.
Επίσης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, έκαναν την εμφάνισή τους αυτοκίνητα της ΕΛΚΑ, της Λέσχης Κλασσικού Αυτοκινήτου με την οποία η Λέσχη μας διατηρεί άριστες σχέσεις και τα μέλη τους προσπαθούν να παρευρίσκονται σε όλες σχεδόν τις εκδηλώσεις του Fiat 500. Έτσι εκτός από τα καθιερωμένα ιταλικά οχήματα εποχής, ήρθαν και κάποια άλλα – στην πλειονότητά τους γερμανικά – να πλαισιώσουν της εκδήλωση. Αρκετά VW Beetle, δύο όμορφες BMW 2002, ένα σπάνιο Lotus Cortina, μία Opel Ascona άκρως εντυπωσιακή και μια όμορφη Mercedes που χρονολογείται από το 1952. Τους ευχαριστούμε θερμά για την μεγάλη προσέλευσή τους και υποσχόμαστε ότι θα ανταποδώσουμε.
Προς το τέλος της εκδήλωσης, μια τριμελής επιτροπή παρέδωσε τα κύπελλα της εκδήλωσης, τα οποία δόθηκαν ως εξής:
Καλύτερο και ομορφότερο Fiat 500: Κουλαρμάνης Θανάσης
Καλύτερο αυτοκίνητο της εκδήλωσης: Lancia Beta Montecarlo, Μιμηγιάννης Μίλτος
Καλύτερη Vespa: Γεωργάτος Βασίλης
Παλαιότερο αυτοκίνητο της εκδήλωσης: Mercedes μοντ. 1952, Μαραγκουδάκης Ευστράτιος
Κύπελλα δόθηκαν επίσης στους Πάνο και Λίλη Γκορίτσα, ως το πλήρωμα που ήρθε στην εκδήλωση από πιο μακρυά (Κιάτο Κορινθίας) αλλά και στον Γιώργο Μητρόπουλο (Crash Sound) ως ένδειξη ευγνωμοσύνης που στόλισε μουσικά την εκδήλωση.
Αυτά για φέτος, σε αναμονή για το 14ο λοιπόν!!