3o Giro Della Calabria in 500 (13-19/06/2018)

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η συμμετοχή της Λέσχης μας ΕΛΦ ΦΙΑΤ 500 & ΣΥΝΑΦΗ στην εκδήλωση του Fiat Club 500 Italia 3o Giro Della Calabria in 500. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην περιφέρεια της Καλαβρίας στα Νότια της Χώρας.

Το ραντεβού δόθηκε στα Goodys Μεγάρων το πρωί της Τετάρτης 13 Ιουνίου. Μέσω της Εθνικής οδού Αθηνών Πατρών, κατευθυνθήκαμε στο Κιάτο, προκειμένου να ενσωματωθούν οι οικογένειες Γκορίτσα-Μπεκιάρη και Μπαούτη. Όλοι μαζί ξεκινήσαμε για την Πάτρα, όπου και φτάσαμε το μεσημέρι. Στην παρέα προστέθηκε και ο Jim Χατζήμπαλης, με το γνωστό σε όλους 500αράκι του. Μετά τους απαραίτητους τελωνειακούς ελέγχους, επιβιβαστήκαμε στο πλοίο με προορισμό το ΜΠΑΡΙ. Στο ΜΠΑΡΙ φτάσαμε το μεσημέρι της Πέμπτης. Προς μεγάλη μας έκπληξη, στο λιμάνι ήταν παρατεταγμένα αρκετά πεντακοσαράκια της τοπικής Λέσχης, προκειμένου να μας καλωσορίσουν. Μαζί ήταν και τα δύο πεντακοσαράκια της Λέσχης LAMEZIA μαζί με το SERVICE VAN, τα οποία και θα μας συνόδευαν στην LAMEZIA.

Μετά τις αναμνηστικές φωτογραφίες, ξεκινήσαμε για το μακρύ ταξίδι περί τα 320 χλμ. Δυστυχώς ο καιρός είχε ήδη χαλάσει και έτσι το επίπονο ταξίδι έγινε στο μεγάλο μέρος εν μέσω καταιγίδας. Οι μικρές ζημιές που παρουσιάστηκαν , αντιμετωπίστηκαν με επιτυχία από το Τεχνικό TEAM της εκδήλωσης ΓΙΑΝΝΗ ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟ και ΦΩΤΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟ. Νωρίς το βράδυ φτάσαμε στην LAMEZIA, στο Αγροτουριστικό Κατάλυμα, όπου και θα μέναμε την πρώτη νύχτα. Την Παρασκευή όλοι μαζί νωρίς το πρωί και με την συνοδεία του AGOSTINO STRANGIS, υπεύθυνου της τοπικής λέσχης, ξεκινήσαμε για τις εγκαταστάσεις της αντιπροσωπείας FIAT FEBAUTO βασικού χορηγού της εκδήλωσης. Αφού εφοδιαστήκαμε με το υλικό της εκδήλωσης ξεκινήσαμε. Αφού περάσαμε σε κομβόι μέσα από διάφορες πόλεις, καταλήξαμε στην πανέμορφη Ιστορική πόλη του GERACE με υψόμετρο 500 μ, όπου και σταθμεύσαμε στο κέντρο της πόλης ακριβώς μπροστά από τον καθεδρικό ναό. Λόγω της ιδιομορφίας του χωριού, δεν ήταν δυνατόν να μείνουμε όλοι στο ίδιο ξενοδοχείο και έτσι μοιραστήκαμε σε διάφορα καταλύματα. Όλοι μαζί μετά την τακτοποίηση, δώσαμε ραντεβού σε ένα πανέμορφο εστιατόριο στις παρυφές του λόφου. Χωριστήκαμε σε παρέες, απολαύσαμε ένα υπέροχο δείπνο και ανταλλάξαμε απόψεις για την πρώτη μέρα της εκδήλωσης.

Το Σάββατο το πρωί, μετά από μία εκδήλωση που παρέθεσε ο Δήμαρχος της πόλης προς τιμή των συμμετεχόντων, ξεκινήσαμε για την πιο δύσκολη διαδρομή της εκδήλωσης με κατεύθυνση το ROSSANO. Η διαδρομή περιελάμβανε μία επίπονη ανάβαση πολλών χιλιομέτρων εν μέσω πολύ αντίξοων καιρικών συνθηκών (βροχή, κατολισθήσεις,παρατεταμένη ομίχλη). Ω του θαύματος κανένα αμάξι δεν παρουσίασε πρόβλημα και έτσι νωρίς το βράδυ φτάσαμε στην πόλη του ROSSANO. Μετά την τακτοποίηση μας στο ξενοδοχείο, κατευθυνθήκαμε σε ένα εστιατόριο μέσα στο δάσος, όπου είχε προγραμματιστεί το δείπνο. Το εστιατόριο διέθετε KARAOKE. Ο μόνος που ξεπέρασε τις όποιες αναστολές και δήλωσε συμμετοχή ήταν για μια ακόμα φορά ο τολμηρός JIM, ο οποίος ερμήνευσε με τρόπο που θα ζήλευε και ο Toto Cutugno το τραγούδι L’Italiano. Μετά από την όμορφη βραδιά όλοι μαζί ξεκινήσαμε για το ξενοδοχείο προκειμένου να ξεκουραστούμε.

Το πρωί της Κυριακής μετά το πρωινό ξεκινήσαμε για το τελευταίο κομμάτι της εκδήλωσης. Μετά την κούραση και τα δύσκολα χιλιόμετρα των προηγούμενων ημερών η τελευταία ημέρα ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για τα πληρώματα. Περιελάμβανε αποκλειστικά μια πανέμορφη διαδρομή ακριβώς δίπλα στην θάλασσα. Νωρίς το απόγευμα φτάσαμε στον τελικό προορισμό της εκδήλωσης την όμορφη πόλη της FALERNA. Στην παραλία της FALERNA παρατάχτηκαν όλα τα αυτοκίνητα της εκδήλωσης προκειμένου να τα απολαύσουν το πλήθος των επισκεπτών. Η Λέσχη της Καλαβρίας παρέθεσε μία εκδήλωση όπου και βράβευσαν την ΕΛΦ ΦΙΑΤ 500 ως την Πρώτη Λέσχη που συμμετείχε από τόσο μακρινή απόσταση. Μετά την ανταλλαγή αναμνηστικών Δώρων και φωτογραφιών η εκδήλωση έλαβε τέλος. Το πρωί της Δευτέρας κατάκοποι και μελαγχολικοί ξεκινήσαμε με την συνοδεία του AGOSTINO τον δρόμο της επιστροφής στο ΜΠΑΡΙ. Δυστυχώς λόγω χρόνου δεν μας δόθηκε η ευκαιρία να γυρίσουμε το ιστορικό κέντρο στο ΜΠΑΡΙ και έτσι ξεκινήσαμε την επιβίβαση στο πλοίο για την ΠΑΤΡΑ. Στη Πάτρα φτάσαμε το μεσημέρι της Τρίτης. Όπως συνηθίζουμε τα τελευταία χρόνια, όποτε βρεθούμε στη περιοχή επισκεπτόμαστε την Ταβέρνα ΦΑΛΗΡΟ στον ΨΑΘΟΠΥΡΓΟ. Οι ευγενικοί ιδιοκτήτες και το πρόθυμο προσωπικό έκαναν ότι μπορούσαν προκειμένου να μας περιποιηθούν. Μετά και τον καφέ ξεκινήσαμε όλοι μαζί για την επιστροφή.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε

• Όλους τους φίλους που συμμετείχαν αλλά ιδιαίτερα τις κυρίες, οι οποίες δεν παραπονέθηκαν ούτε μία στιγμή για τις αντίξοες συνθήκες των διαδρομών, ακόμα και όταν αυτές γινόντουσαν επικίνδυνες.

• Το Τεχνικό TEAM της εκδήλωσης Γιάννη Χωριανόπουλο και Φώτη Σταθόπουλο οι οποίοι αντιμετώπισαν άμεσα και με επιτυχία το όποιο τεχνικό πρόβλημα παρουσιάστηκε αλλά κυρίως για την σιγουριά που προσέφεραν στους συμμετέχοντες στις αντίξοες συνθήκες που αντιμετώπισαν τα αυτοκίνητα.

• Την Δέσποινα Καμπανάρη, για την βοήθεια της στην επικοινωνία με τους διοργανωτές Ιταλούς.

Ελπίζουμε να περάσατε καλά και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη εκδήλωση της Λέσχης.