14o Italian Classic Run (04/10/2015)

Τούτη η εκδήλωση μπαίνει χωρίς πολλά πολλά ανάμεσα στις πέντε ίσως πιο πετυχημένες εκδηλώσεις που πραγματοποίησε ποτέ η Λέσχη μας στα δέκα εννέα χρόνια ζωής της. Καλύτερος χώρος δεν μπορούσε να επιλεχθεί και τα αυτοκίνητα και φέτος ήταν πάρα πολλά όπως κάθε χρόνο, με τη διαφορά όμως ότι φέτος η ποικιλία των οχημάτων ικανοποιούσε και τον πιο απαιτητικό…

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ο χώρος που διεξήχθη το 14ο κατά σειρά Italian Classic Run (ή Tricolore όπως ήταν η εναλλακτική ονομασία του παλιότερα ή Πανιταλική συνάντηση), ήταν ο πεζόδρομος της οδού Ερμού στο Θησείο. Σε συνδυασμό με τον υπέροχο καιρό και την ημέρα της Κυριακής όπου ο συγκεκριμένος χώρος σφύζει από κόσμο (ντόπιο και τουριστικό), η εκδήλωση υπήρξε πειρασμός για πολλούς να συμμετάσχουν. Με λίγα λόγια: πάνω από πενήντα αυτοκίνητα και είκοσι μοτοσυκλέτες ιταλικής κατασκευής βρέθηκαν στην συγκεκριμένη εκδήλωση, τα οποία είχαν την τύχη να δουν-θαυμάσουν-περιεργαστούν από κοντά εκατοντάδες περαστικών οι οποίοι δεν περνούσαν απλά για να δουν, αλλά στέκονταν στο χώρο της εκδήλώσης για πολλά λεπτα της ώρας.

Οι ετοιμασίες στον χώρο είχαν αρχίσει από…χθες! Μέλη της Λέσχης περιποιήθηκαν το χώρο, κρέμασαν και το μεγάλο πανό της εκδήλωσης και από πολύ νωρίς την ημέρα της εκδήλωσης ήταν στο χώρο για να ξεκινήσουν οι προετοιμασίες. Όλα αυτά πάντα αφού η Λέσχη είχε εξασφαλίσει προ καιρού τις απαραίτητες άδειες από την Εφορία Αρχαιοτήτων και τις λοιπές Αρχές.

Η προσέλευση των αυτοκινήτων ξεκίνησε νωρίς, από τις 9 περίπου και δεν σταμάτησε μέχρι το μεσημέρι. Ιταλικά αυτοκίνητα για όλα τα γούστα και για όλα τα βαλάντια είχε την ευκαιρία να θαυμάσει ο κόσμος. Από τα ταπεινά “δικά μας” Fiat 500, μέχρι τα πανάκριβα Ferrari 208, Simca Abarth 1300 και το καθόλου ταπεινό και ολογνήσιο Fiat 500 Abarth 695SS. Ανάμεσα σε όλα αυτά υπήρχαν Fiat 126, αρκετά 127, 128, 131, μπόλικα Fiat 124 Spider, 850 Spider, καθώς και ένα πανέμορφο “φρεσκοψημένο” 850 Berlina που έκανε ντεμπούτο στις εκδηλώσεις της Λέσχης μας, αλλά και των ιστορικών αυτοκινήτων γενικότερα. Εκεί ήταν και τα αδερφάκια Autobianchi, τα οποία εκπροσωπήθηκαν από τα – ποια άλλα; – Α112, αλλά και από μια πανέμορφη Bianchina. Από την εκδήλωση δεν έλειπαν και οι κομψές Alfa Romeo, οι οποίες ήταν σε διψήφιο αριθμό. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε μοντέλα όπως Giulia, GT Veloce, Giulietta, Spider, Sprint, οι οποίες έκλεψαν καρδιές. Επίσης εκεί ήταν και μια Lancia Beta Berlina, καθώς και το σπάνιο Siata 850.

Τα βλέμματα έκλεψαν επίσης και τα δίκυκλα του Vespa Club τα οποία ήταν πάνω από είκοσι και κοσμούσαν τον χώρο της εκδήλωσης. Κάθε χρώμα, κάθε μοντέλο και όλη η φαντασία του κάθε ιδιοκτήτη ήταν εκεί. Πανέμορφα και τους ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία τους. Το Vespa Club εκπροσωπήθηκε και από ένα τετράτροχο όχημα, ένα Vespa 400, το μικρό αυτοκίνητο της φίρμας από τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του ’60. Πραγματικά μια απίθανη ευκαιρία, να θαυμαστεί ένα αυτοκίνητο που τώρα πια μόνο σε φωτογραφίες μπορείς να το δεις.

Την εκδήλωση “ζέσταινε” ακόμα περισσότερο ο ήχος από τα ηχεία που είχε στήσει η Crash Sound, η εταιρεία που φροντίζει να επενδύει τα τελευταία χρόνια μουσικά το Italian Classic Run με ιταλικά τραγούδια δίνοντας έναν τόνο που αρμόζει στην περίσταση.

Ο κόσμος δήλωνε εντυπωσιασμένος από το πλήθος των οχημάτων που ήταν παρκαρισμένα στον πεζόδρομο. Το ίδιο όμως και εμείς. Δεν θα ήταν υπερβολή αν θα λέγαμε ότι ο αριθμός των ατόμων που επισκέφθηκαν την εκδήλωση ήταν τετραψήφιος… 

Και καθώς κυλούσε η μέρα, όσοι επιθυμούσαν από τους παρευρισκόμενους (συμμετέχοντες αλλά και επισκέπτες) μπορούσαν να ψηφίσουν δίνοντας το έπαθλο για το πιο όμορφο τετράτροχο και δίτροχο της εκδήλωσης. Επίσης μια επιτροπή η οποία είχε συστηθεί από γνώστες του κλασσικού αυτοκινήτου, έδωσε κύπελλα στα τρία καλύτερα αποκατεστημένα και στο καλύτερο Fiat 500 της εκδήλωσης. Κύπελλο απονεμήθη και στο παλαιότερο αυτοκίνητο της εκδήλωσης.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

Ψήφισαν οι συμμετέχοντες και οι επισκέπτες

Πιο όμορφο τετράτροχο της εκδήλωσης:

Fiat 500L, μοντ. 1969 του Αθανασίου Τούντα

Πιο όμορφο δίτροχο της εκδήλωσης:

Vespa 150, μοντ. 1959 του Βασίλη Βέλλιου

Ψήφισε η επιτροπή

Τα τρία καλύτερα αποκατεστημένα αυτοκίνητα:

1) Simca Abarth 1300, μοντ. 1964 του Αλέξανδρου Βαζαίου

2) Fiat 850 Berlina, μοντ. 1967 του Στάθη Βλαχάκου

3) Alfa Romeo Giulia 1600 Super, μοντ. 1971 του Νικόλαου Λούκα

Παλαιότερο αυτοκίνητο της εκδήλωσης:

Fiat 600 Multipla, μοντ. 1955 του Μιχάλη Μαραγκουδάκη

Θερμές ευχαριστίες στον Δήμο Αθηναίων και στην Τοπική Εφορία Αρχαιοτήτων για την άδεια που μας παραχώρησε να πραγματοποιηθεί αυτή η εκδήλωση σε αυτό τον υπέροχο χώρο.

Πολλές ευχαριστίες επίσης στην ΕΡΤ η οποία κάλυψε με εκτενές ρεπορτάζ το γεγονός. Την εκδήλωση κάλυψε δημοσιογραφικά το μέλος της Λέσχης μας Νίκος Αγγελίδης (τον βλέπετε κάθε πρωί έξι με οχτώ στην πρωινή ενημέρωση της ΕΡΤ1, μαζί με την Βασιλική Χαϊνά).

Δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερος τρόπος για να κλείσει ο κύκλος των εκδηλώσεων της φετινής χρονιάς. Αυτό που πραγματοποιήθηκε στην οδό Ερμού ήταν ασύλληπτο από πλευράς συμμετεχόντων και επισκεπτών. Όλοι είχαν να πουν τα καλύτερα για την άρτια οργάνωση της εκδήλωσης και αυτό μας συγκίνησε ιδιαίτερα και μας έδωσε ώθηση και περισσότερη δύναμη και αισιοδοξία για το ίδιο σπουδαίες αν όχι καλύτερες ελδηλώσεις.