Αρχική Σελίδα

Η Λέσχη

Ιστορικό της Λέσχης

Προφίλ

Το Δ.Σ.

Προνόμια-Πιστοποιητικά-Εγγραφή κλπ.

Τεχνικά

Άλλες Εκδόσεις

Το Fiat 126

Βιβλιογραφία

2018

2017

2016

2015

2014

2013

2012

2011

Από τα παλιά

Πρόγραμμα

Όπου έχουμε πάει...

Κάποτε

Downloads

Ειδικός Τύπος

Vlahacos Art Gallery

Fiat 500 Television

Σπαρταριστές Ιστορίες

Σαν σταρ του σινεμά

Wallpapers

Μυθοπλασία...

Fiat 500 & 126 Links

Άλλες Λέσχες

Άλλα Links

3rd Track Day (11/12/2011)


Πίσω στο μακρινό 1998, η Λέσχη μας είχε "εισβάλει" στην πίστα των Μεγάρων, προκειμένου να πραγματοποιήσει μια παρέλαση στα πλαίσια του 4ου Cinquecento Trofeo. Κάποιοι τότε επωφελήθηκαν της ευκαιρίας και μπήκαν με τα 500ράκια τους στην πίστα όπου στην κυριολεξία τα "εκαψαν"... Η Λέσχη όπως έχουμε τονίσει στο παρελθόν δεν διοργάνωνε αγωνιστικού τύπου events.

 

Πριν από τρία χρόνια για πρώτη φορά η Λέσχη διοργάνωσε αυτόνομα την πρώτη της "αγωνιστικού" χαρακτήρα εκδήλωση, η οποία ήταν ένα απλό Track Day. Χωρίς φρου φρου και αρώματα, δόθηκε η ευκαιρία και στα πιο ανύσηχα μέλη της Λέσχης, να ξεκαπνίσουν τα μικρά αυτοκινητάκια τους. Το Track Day έγινε θεσμός και η Λέσχη αποφάσισε να κρατήσει στο ετήσιο καλεντάρι της αυτή την εκδήλωση. Έτσι η Λέσχη μια φορά το χρόνο γίνεται (;) αγωνιστική.... η τέλως πάντων χαβαλές να γίνεται.

 

Το φετινό Track Day διεξήχθη σε πίστα καρτ στην περιοχή του Λαυρίου. Η συμμετοχές ήταν ικανοποιητικές και διέθετε από Fiat 500 και 126, μέχρι θηριώδεις (για τα δεδομένα του μικρού Fiat), BMW 1602 και 2002, Alfa Romeo Alfetta και Ford Escort MK2. Υπήρχαν και τα "ενδιάμεσα" Fiat 127, Autobianchi Abarth, Audi 80, VW Beetle, Fiat X 1/9, Mini Cooper και MG.

 

Για άλλη μια φορά σύμμαχος υπήρξε ο καιρός. Τα αυτοκίνητα πήραν θέση και αφού ξεκίνησε το ζέσταμα και οι αναγνωριστικοί γύροι, ακολούθησαν οι χρονομετρήσεις. Όπως και τις προηγούμενες φορές, έτσι και φέτος υπήρξαν δύο σκέλη, regularity και sporting. Στο χώρο της πίστας μπόρεσαν και απόλαυσαν όλοι τον κυριακάτικο καφέ τους και μετά το τέλος ακολούθησαν οι απονομές των κυπέλλων σε ταβέρνα της περιοχής.

 

Τα αποτελέσματα είχαν ως εξής:


KAΤΗΓΟΡΙΑ SPORTING

1os Κότταρης Λεωνίδας BMW 2002 ALPINA

2os Στασινόπουλος Γεώργος FIAT 500

3os Καρακούντας Παναγιώτης AUDI 80


ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ REGULARITY

1ος Τσάμης Νικόλαος MG MEGNETTE

2ος Καρακούντας Παναγιώτης AUDI 80

3ος Σωρότος Μάνος FIAT 127

13η Μαρίνη Σηλένα VW 1200


Ακολούθησαν και ειδικές βραβεύσεις:


Προτελευταίος Κατηγορίας Regularity 

Μπουρδούς Νικόλαος FORD ESCORT RS

Νεότερος σε ηλικία οδηγός

Ντούζας Τάσσος FIAT 500

Μεγαλύτερο σε κυβικά αυτοκίνητο

Κοτταρής Λεωνίδας BMW 2002 ALPINA 


Αξίζει να σημειώσουμε ότι από εκείνη την εκδήλωση στα Μέγαρα το '98, μόνο ο Στασινόπουλος Γιώργος ήταν παρών και τότε, και τώρα. Η προϋπηρεσία αυτή προφανώς τον βοήθησε να μπει "σφήνα" και να κατακτήσει την δεύτερη θέση στην κατηγορία sporting, ανάμεσα σε BMW και Audi. Επίσης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τα μέλη του Classic Microcars Club που συμμετείχαν στην εκδήλωση, καθώς και την παρέα από το Άργος, η οποία ήταν παρούσα στις περισσότερες από τις εκδηλώσεις που διοργάνωσε η Λέσχη μας φέτος.

 

Έτσι κλείνει και το 2011 σε επίπεδο εκδηλώσεων. Και φέτος όλα πήγαν καλά και ελπίζουμε το νέο έτος να είναι καλύτερο για όλους μας σε εκδηλώσεις αλλά και ευημερία σε προσωπικό επίπεδο για τον καθένα.

 


10ο Italian Classic Run (20/11/2011)


Το Italian Classic Run (ή Tricolore όπως το αποκαλούσαμε παλαιότερα) έχει γίνει η εκδήλωση θεσμός της ΕΛΦ Fiat 500, αφού οργανώνεται για 10η φορά. Η εκδήλωση έχει ως επίκεντρο το ιταλικό αυτοκίνητο γενικότερα και άλλα οχήματα τα οποία έχουν ιταλική "καταγωγή".

 

Ενώ τα προηγούμενα χρόνια - με μερικές εξαιρέσεις - επελέγοταν η εκδήλωση να είναι μόνο στατική, φέτος διεξήχθη και ένα "πραγματικό" Run, μία διαδρομή που έκαναν τα αυτοκίνητα προκειμένου να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στον δρόμο μία όμορφη Κυριακή πρωί.

 

Έτσι, με σύμμαχο τον καιρό (είδες για να είσαι καλό παιδί;) 30 αυτοκίνητα μαζεύτηκαν στο πάρκιν του ΟΑΚΑ το οποίο είχε οριστεί ως εκκίνηση και ακολουθώντας την κλασσική διαδρομή (Μεσογείων-Μαραθώνος κλπ.) κατέληξαν στην καφετέρια "Trolley" στην Αρτέμιδα. Δεν ήταν κάποιος αγώνας βέβαια. Όλα τα αυτοκίνητα πήγαν κομβόι στον προορισμό, με σκοπό να απλώσουν χρώμα στους δρόμους της Αττικής μια όμορφη Κυριακή πρωί και να εξεπλήξουν ευχάριστα τους εκατοντάδες των οδηγών που τους συνάντησαν στο δρόμο. Φτάνοντας λοιπόν στην Αρτέμιδα, τα αυτοκίνητα παρατάχθηκαν "κατά είδος" για να μπορεί ο κόσμος που είχε βγει για τον Κυριακάτικο καφέ του να απολαύσει - κάτι σαν έκθεση - σπάνια και μή, ιταλικά μοντέλα.

 

Το "μενού" συμπεριλάμβανε Fiat 500, Fiat 500 Giardiniera, Fiat 126 και Fiat 127 που είναι οι συνήθεις ύποπτοι στις εκδηλώσεις. Απο κει και πέρα, ευχάριστες εκπλήξεις αποτέλεσαν τα αρκετά 850 Spider, ένα πανέμορφο 124 Spider και ένα κίτρινο Siata 850 που σπάνια το βρίσκεις στην Ελλάδα. Η καλή ημέρα επέτρεψε για άλλη μια φορά στο Moretti 126 Minimaxi της Λέσχης μας να πάρει τον αέρα του, ενώ εντύπωση έκαναν και τα καλογυαλισμένα Autobianchi A112. Την παρέα συμπλήρωναν ένα Fiat X1/9 που τόσο μας λείπει πια από τους ελληνικούς δρόμους και οι δυο "κυρίες" της παρέας, δύο κούκλες Alfa Romeo Alfetta.

 

Αξίζει να αναφερθούμε στο γεγονός ότι στην εκδήλωση παρευρέθησαν και πληρώματα από το Κιάτο και το Άργος οι οποίοι τιμήθηκαν δεόντως για την εμφάνισή τους και την αφοσίωση που δείχνουν στην Λέσχη, αφού σε όλες τις εκδηλώσεις -κοντά ή μακρυά- είναι μαζί μας.

 

Μετά τον καφέ -και εκτός προγράμματος- πολλοί από τα πληρώματα συνέχισαν κατά κάποιο τρόπο την εκδήλωση, αφού βρέθηκαν σε εστιατόριο της περιοχής για να απολαύσουν μεζεδάκια όλοι μαζί, ενδεικτικό του καλού κλίματος που επικρατεί στην Λέσχη μεταξύ των μελών.

 

Η εκδήλωση είχε απόλυτη επιτυχία, αφού όλοι έμειναν ευχαριστημένοι. Έτσι κι αλλιώς η εκδήλωση αυτή έχει σαν στόχο, να μπορέσουν κάποιοι που έχουν βγει για να πιουν έναν καφέ, να μπορέσουν δούν συγκεντρωμένα κάπου πολλά κλασσικά ιταλικά αυτοκίνητα και γενικότερα η προώθηση της ιδέας του κλασσικού αυτοκινήτου. Τα κύπελλα και οι βραβεύσεις έρχονται δεύτερα σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις. 'Ετσι κι αλλιώς όλοι έλαβαν το αναμνηστικό τους για να μπορούν να θυμούνται ότι βγήκαν με την ΕΛΦ Fiat 500, μια όμορφη παρέα, μια όμορφη Κυριακή, σε μια όμορφη τοποθεσία, με όμορφο καιρό, για έναν απολαυστικό καφέ..

 

Και του χρόνου!

 


Έκθεση Κλασσικών Οχημάτων - Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου (3-6/11/2011)


Για τέσσερις ημέρες διεξήχθη στο εκθεσιακό κέντρο Περιστερίου, Έκθεση Κλασσικών Οχημάτων. Την διοργάνωση ανέλαβε το περιοδικό Classic Century και πρωτοστάτης της εκδήλωσης ήταν ο εκδότης του κ. Μιχάλης Ρασιδάκης. Στην Έκθεση υπήρχαν 62 αυτοκίνητα, τα περισσότερα σπάνια μοντέλα, που πολλοί απο τους επισκέπτες σίγουρα τα έβλεπαν από κοντά για πρώτη φορά. Αλήθεια, πόσο συχνά μπορεί να δει κάποιος στο δρόμο μια Chevrolet Corvette Stingray ή ένα άψογο Morris Minor;

 

Η Λέσχη μας ήταν εκεί με ούτε λίγο-ούτε πολύ οχτώ αυτοκίνητα. Fiat 500, Autobianchi Bianchina, Fiat 500 Giardiniera και ένα όμορφο Moretti 126 Minimaxi το οποίο απέσπασε το δεύτερο βραβείο των καλλιστείων στο οποίο ψήφιζαν οι επισκέπτες της Έκθεσης. Κάποια από τα μέλη μας είχαν "απλώσει" στην έκθεση και κάποια άλλα αυτοκίνητα τα οποία ήταν εκτός "περιπτέρου" Fiat, όπως δυο πανέμορφα πορτοκαλί VW Beetle, BMW 1602 και 518.

 

Κατά την διάρκεια της 'Εκθεσης ήταν πάντα στο περίπτερο της Λέσχης μας κάποιο από τα μέλη της, προκειμένου να μπορεί να απαντά και να λύνει όλες τις ερωτήσεις και απορίες των πολλών επισκεπτών της. Αξίζει βέβαια να αναφέρουμε ότι τα 500ράκια ενώ ήταν ίσως τα "ταπεινότερα" όλως των εκθεμάτων, απέσπασαν πολλές ματιές και άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις στο πλήθος των επισκεπτών.

 

Όλα τα συγχαρητήρια πάντως πρέπει να πάνε στην οργάνωση η οποία ήταν καθ'όλα άψογη. Το κλασσικό αυτοκίνητο πρέπει να προβάλλεται παντού και πάντα με την πρώτη ευκαιρία. Ελπίζουμε το πάθος και η θέληση ανθρώπων σαν αυτή του κ. Ρασιδάκη να μην εκλείψει ποτέ για να έχουμε στο μέλλον παρόμοιες οργανώσεις και με πολύ περισσότερες  συμμετοχές.

 



3ο P.I.C.K. Patras (1/10/2011)


Θεωρούμε πολύ τυχερούς τους εαυτούς μας που η διοργανώτρια αρχή του P.I.C.K. Patras μας επέλεξε για 2η συνεχόμενη φορά να συμμετέχουμε σε αυτή την τόσο ξεχωριστή εκδήλωση. Για δύο μέρες, η πόλη της Πάτρας μετατρέπεται σε Μονακό για να φιλοξενήσει το διεθνές σιρκουί καρτ, μια άψογα στημένη εκδήλωση η οποία διαφημίζεται πανελληνίως από τα μεγαλύτερα ΜΜΕ της χώρας.

 

Έτσι για δεύτερη φορά, η Λέσχη μας βρέθηκε εκεί για να στολίσει την εκδήλωση με την παρουσία των αυτοκινήτων της και να δώσει μία διαφορετική νότα από αυτές του γκαζιού και του θορύβου της εξάτμισης που είναι απαραίτητα αξεσουάρ ενος αυτοκινήτου που τρέχει. Και ως γνωστόν το Fiat 500 δεν τρέχει...

 

Αρκετά αυτοκίνητα ξεκίνησαν το πρωί του Σαββάτου, προκειμένου να παρευρεθούν στην εκδήλωση. Κατά την διάρκεια του ταξιδιού, η αποστολή πραγματοποιούσε στάσεις για να παραλάβει και τα μέλη της Λέσχης από τις κατά τόπους περιοχές που διέμεναν τα μέλη που θα συμμετείχαν (Κιάτο, Αίγιο, κλπ).

 

Η παρουσία και παρέλαση των αυτοκινήτων πραγματοποιήθηκε το Σάββατο το απόγευμα. Παρέλασαν Fiat 500, 126, 127, X 1/9, 850 Spider, αλλά και δύο εκθαμβωτικές Alfa Romeo Giulia (Berlina & Coupe) οι οποίες έτρεχαν (και έβγαζαν μάτια), ιδιοκτησία μελών της Λέσχης μας από την Πάτρα. Τα αυτοκίνητα έκλεψαν την παράσταση και κέρδισαν το χειροκρότημα του κόσμου.

 

Όσο για την παρέα δεν το συζητάμε... όλοι πέρασαν υπέροχα και ήδη έχουμε αρχίσει να αναρωτιόμαστε αν όντως η κάθε τελευταία εκδρομή-εκδήλωση είναι όντως η καλύτερη που έχουμε πραγματοποιήσει ποτέ... Η διάθεση και το πνέυμα στα ύψη, τόσο για οδηγούς και επιβάτες, όσο για όλα τα αυτοκίνητα τα οποία ταξίδεψαν αλέ-ρετούρ στην Πάτρα, δίχως το παραμικρό πρόβλημα!

 




Εκδρομή σε Διακοπτό και Καλάβρυτα (25-26/06/2011)


Μια εκδρομή που πήρε πολλές αναβολές, αλλά μια εκδρομή, που τα είχε όλα.

 

Ξεκούραση, γέλιο, παρέα, αγώνες, μπάνιο, βραδινή έξοδο και κυρίως όχι ζημιές.

 

Σάββατο πρωί, ξεκινήσαμε για Διακοφτό, πολύχρωμα 500αράκια, 126, 127, 850, Σκαραβαίοι, BMW, Lancia, Αlfa Romeo, ακόμα και Porsche, σε μια ηλιόλουστη ημέρα, και ευτυχώς όχι ιδιαίτερη ζέστη. Συνηθίζεται το «η καλή μέρα απ’το πρωί φαίνεται» και πράγματι η διάθεση στα ύψη.

 

Θύμισε εκδρομή από τα παλιά, που το χιούμορ και τα πειράγματα ήταν βασικά συστατικά της παρέας.

Καταλύσαμε στο ξενοδοχείο Chris & Paul στο Διακοφτό και αφού τακτοποιήθηκαμε στα δωμάτια, μερικοί έκαναν μπάνιο στην πισίνα του ξενοδοχείου και άλλοι στην θάλασσα, τελικός μεσημεριανός προορισμός σε μια παραθαλάσσια ταβέρνα στο λιμάνι του Διακοπτού.

 

Επιστροφή στο ξενοδοχείο, ξεκούραση, φορέσαμε τα καλά μας!! και ξεκίνησε ο αγώνας. Η αδρεναλίνη στα ύψη, τα γκάζια πατημένα, και στο τέλος…νικητής ο κ.Δρούλιας από το Άργος με το περίφημο Lancia του.

Το βράδυ έξοδος στο Κιάτο, φαγητό, καφές, παγωτάκι και ξενύχτι σε διάφορα μπαράκια της περιοχής.

 

Το πρωί της Κυριακής ξεκινήσαμε όλη η παρέα με τον Οδοντωτο για Καλάβρυτα. Απίστευτη εκδρομή μέσα στο πράσινο και στα τρεχούμενα νερά.

 

Φτάσαμε στις 11.30 στα Καλάβρυτα και μετα από επίσκεψη στο Μουσείο του Ολοκαυτώματος από τους Μερκελόβιους, με συνοδεία του Πατέρα Κωνσταντίνου - ρασοφόρου με κλασικά αυτοκίνητα - κάναμε βόλτα στην πόλη και βέβαια σε φανταστική ταβέρνα, να μη ξεχνιόμαστε.

 

Επιστροφή από την παλαιά εθνική οδό, με την σημαία της Λέσχης να ανεμίζει αγέρωχα και να δείχνει τον δρόμο για την επόμενη εκδήλωση.

 




Καφεδάκι στο Φάρο Ψυχικού (14/06/2011)


Δεν μπορεί να λογιστεί σαν κανονικό event, αλλά η πρόταση του παλιού μέλους της Λέσχης, Δημήτρη Χατζήμπαλη κατάφερε να μαζέψει αρκετά 500ράκια στο Φάρο Ψυχικού. Μόλις τρεις μέρες νωρίτερα ήμαστε και πάλι μαζεμένοι στη Λέσχη μας (όπως κάθε Δευτέρα και Πέμπτη), όταν ο Δημήτρης "πέταξε" στον αέρα την ιδέα: Δεν πάμε την Δευτέρα με τα 500ράκια για ένα καφεδάκι, να πάρουμε και λίγο αέρα; Δεν ήθελε πολύ... όλοι συμφώνησαν, η πρόταση αναρτήθηκε σε ιστοσελίδα και F/B, και έτσι την Δευτέρα, ημέρα του Αγίου Πνεύματος, βρέθηκαν γύρω στα οκτώ 500ράκια στο Φάρο Ψυχικού.

 

Η μέρα - παρά το άστατο του καιρού των τελευταίων ημερών - ήταν υπέροχη, και καταφέραμε για μια ακόμη φορά, να κάνουμε κατάληψη στην μισή και πλέον αυλή της καφετέριας. Περί τα 25 άτομα βρεθήκαμε εκεί. Κάποια μέλη έφτασαν με μοτό εκεί, αλλά δεν έχει σημασία, η παρέα μετράει. Άλλωστε δεν ήταν για όλους αργία και δε θα μπορούσαν όλοι λόγω χρόνου να ετοιμάσουν τα αυτοκίνητά τους. Είπαμε, δεν ήταν προγραμματισμένη εκδήλωση.

 

Εν κατακλείδι, σημασία έχει ότι όλη η παρέα πέρασε καλά και ευχάριστα. Μόνο όταν άρχισε να σουρουπώνει και να πέφτει λίγο η θερμοκρασία, αρχίσαμε να καταλαβαίνουμε ότι πρέπει να μαζευόμαστε σιγά σιγά.. Το θέμα είναι, ότι κάποιο μέλος, ήθελε να προτείνει κάτι και το πρότεινε.. χωρίς ενδοιασμούς και αναστολές. Το μόνο που χρειάστηκε ήταν λίγη καλή θέληση και αυθορμητισμός. Και επειδή και τα δύο στοιχεία υπάρχουν άφθονα στην Λέσχη μας, την επόμενη φορά κ. Χατζήμπαλη να προτείνετε καμιά αυθημερόν στη Μαλακάσα για πικ-νικ... να πούμε και στον Χωριανόπουλο να φέρει τα κρέατα, να βγουν οι ψησταριές, και τα παιδιά να βολοδέρνουν παίζοντας, πάνω-κάτω στο γρασίδι...

 


1ο Ρομάντζο Ράλλυ (08/05/2011)


Ο καιρός ήταν υπέροχος και η διάθεση στα ύψη. Αυτές ήταν οι καλύτερες προϋποθέσεις για να μπορέσει να πετύχει o πρώτος αγώνας regularity σε "ανοιχτό" δρόμο που διοργάνωσε ποτέ η Λέσχη μας στα 14 χρόνια ιστορίας της.

 

Με αφορμή την γιορτή της μητέρας, η ΕΛΦ Fiat 500 & Συναφή αποφάσισε να οργανώσει έναν αγώνα στον οποίο θα είχαν την τιμητική τους οι γυναίκες. Γυναίκες λοιπόν οι οδηγοί του αγώνα, με ελεύθερη επιλογή στο φύλο για τον συνοδηγό. Βέβαια, υπήρξαν και άνδρες οδηγοί στο ράλλυ, οι οποίοι δεν ήταν άλλοι από τους "αλκοολικούς" της ΕΛΦ Fiat 500, αυτοί που δεν χάνουν ποτέ καμία εκδήλωσή της. Το "ισχυρό" φύλο όμως δεν είχε δικαίωμα στον αγώνα. Όσοι άνδρες έτρεξαν δεν μπορούσαν να διεκδικήσουν έπαθλο. Άλλωστε, τιμώμενα πρόσωπα αυτή την ημέρα ήταν οι γυναίκες.

 

Συνολικά οι συμμετοχές ήταν τριάντα. Το 1/3 αποτελούνταν από Fiat 500. Στις συμμετοχές υπήρχαν επίσης Autobianchi Giardiniera, A112 Abarth, Fiat 126, Fiat 850 Sport Spider και Fiat 127. Αίσθηση προκάλεσαν τα "μεγάλα" BMW E12, Honda Accord, Peugeot 504 και Ford Granada. Επίσης ένα δυνατό Toyota Corolla DX έκανε την εμφάνισή του, καθώς επίσης και μία υπέροχη Lancia Prisma 1500 LX (η αδυναμία του γράφοντος αυτό το κείμενο) συμμετοχή από το Lancia Club. Tην εκδήλωση ομόρφαιναν και τα γνωστά "σκαθάρια" της VW, που είναι πάντα παρών.

 

Ο αγώνας είχε δύο σκέλη από τα οποία χρονομετρήθηκε μόνο το 1ο (μέχρι τα διόδια των Αφιδνών). Η εκκίνηση έγινε από το πάρκιν του Ο.Α.Κ.Α., από όπου τα αυτοκίνητα εκκινούσαν ανα λεπτό και ο τερματισμός στον Άγιο Μηνά της Χαλκίδας.

 

Μετά το πέρας του αγώνα, τα πληρώματα συγκεντρώθηκαν στην ταβέρνα "Παλαιολόγος" όπου εκεί στην κυριολεξία βγήκαν μαχαίρια (και πηρούνια βεβαίως...). Το γεύμα ήταν κάτι παραπάνω από λουκούλειο συνδυάζοντας ποσότητα και ποιότητα.

 

Στον χώρο της ταβέρνας διεξήχθη και η απονομή των επάθλων. Με την σειρά τα αποτελέσματα:

 

1) Ντούζα Παρασκευή - Ντούζας Φώτης (Autobianchi Giardiniera)

2) Χρυσοχόου Λίλη - Παχύλη Κατερίνα (Fiat 500 L)

3) Μαγκανά Βούλα - Κορφιάτης Γιάννης (Fiat 500 R)

 

Επίσης το πλήρωμα που κατετάχθη 8ο γενικής (το 8ο λόγω της ημέρας - 8 Μαΐου), κέρδισε από ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου, προσφορά ένος εκ των χορηγών της εκδήλωσης. Το πλήρωμα που κέρδισε ήταν οι Λασκούλη Άννα - Νικολακοπούλου Ναταλία (Autobianchi Giardiniera).

 

Υπήρξαν και ειδικές βραβεύσεις: Έπαθλο παρέλαβε η νεαρότερη οδηγός (Ντούζα Παρασκευή), καθώς και η εμπειρότερη (Χρυσοχόου Λίλη). Έπαθλο παρέλαβε και το πλήρωμα του μοναδικού Fiat 127 ως το ομορφότερο (Θεοδωρακοπούλου Μαρίκα - Αδάμου Μαρία).

 

Πέρα από τα έπαθλα, ήταν καθαρά μια νίκη των γυναικών. Ήταν μια όμορφη εκδήλωση με έντονο γυναικείο άρωμα και ήταν μια προσπάθεια (η πρώτη) της ΕΛΦ Fiat 500 να διοργανώσει έναν όμορφο αγώνα. Σημασία έχει ότι οι εντυπώσεις ήταν θετικές και ευελπιστούμε στο μέλλον τέτοιες εκδηλώσεις να έχουν μεγαλύτερη απήχηση και επιτυχία! Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι σε τέτοια events είμαστε πρωτάρηδες, τι να κάνουμε!!!

 

Η ΕΛΦ Fiat 500 & Συναφή ευχαριστεί θερμά τους κυρίους Γ. Σουρή και Γ. Τριανταφύλλου για την αμέριστη συνεισφορά τους στην οργάνωση της εκδήλωσης.

 


Τσικνοπέμπτη στην ΕΛΦ Fiat 500 (24/02/2011)


Τι και αν υπάρχει οικονομική κρίση;

Η ΕΛΦ Fiat 500 είναι εδώ για να σε ταρακουνήσει!


Στιχάκι βγαλμένο στο πόδι, αλλά που ανταποκρίνεται περίφημα στην πραγματικότητα.

 

Κάθε χρόνο συνηθίζουμε να περνάμε αυτή την ξεχωριστή "ελληνική" ημέρα με συγγενείς και φίλους σε κάποιο ταβερνάκι της γειτονιάς, να τρώμε και να πίνουμε μέχρι τελικής πτώσεως. Με την παρούσα οικονομική κατάσταση, σίγουρα κάποιοι δεν πήγαν φέτος σε αυτό το ταβερνάκι. Και είναι πολύ πιθανό να ήμαστε και κάποιοι από εμάς μέσα σε αυτούς τους "κάποιους".

 

Εδώ λοιπόν κολλάει το στιχάκι: Αν δεν υπήρχε η Λέσχη, ίσως εσύ να μην το τσίκνιζες φέτος. Η Λέσχη όμως είναι εδώ και σε προσκαλεί. Θέλεις δεν θέλεις, επειδή την αγαπάς, θα είσαι και εσύ εκεί και στην τελική δεν θα σου βγει σε κακό!

 

Εκεί λοιπόν βρίσκεται η ουσία. Στην παρέα. Στην διασκέδαση. Και η ΕΛΦ Fiat 500 τα προσφέρει απλόχερα όλα αυτά. Μέλη με τις συζύγους και τα παιδιά τους ήταν όλοι εκεί για να διασκεδάσουν. Το φαΐ ήταν άφθονο - το κρασί επίσης -, η παρέα πολύ καλή και έτσι δεν έμειναν και πολλά περιθώρια σε αυτούς που βρίσκοταν εκεί να μην περάσουν καλά.

 

Το πάρτι τελείωσε κάπου στις δύο μετά τα μεσάνυχτα. Και επειδή η επόμενη ημέρα ήταν εργάσιμη, ζητούμε συγγνώμη από τους κατοίκους της περιοχής που μπορεί να τους αναστάστωσε μέχρι αργά η φασαρία που έβγαινε από το αστείρευτο κέφι που είχε δημιουργηθεί σε μόλις λίγα τετραγωνικά μέτρα... Το καλύτερο δε ήταν το φόντο από παρκαρισμένα 500ράκια. Αλήθεια, εσάς πως θα σας φαίνοταν να τρώγατε ελληνικά κοψιδάκια σε κλειστό χώρο και γύρω σας να υπήρχαν τρία-τέσσερα παρκαρισμένα 500ράκια;;;; Ίσως λίγο περίεργο, αλλά εμείς έχουμε συνηθίσει να τρώμε δίπλα στα μικρά μας. Και νιώθουμε υπέροχα.

 

Ήταν η δεύτερη φορά που το τσικνίσαμε στην Λέσχη μας (η πρώτη ήταν το 2009).

Άντε, και του χρόνου!

 



Κοπή Πρωτοχρονιάτικης Πίτας (27/01/2011)


Κάθε χρόνο πολλοί από εμάς περιμένουμε με πολύ αγωνία την συγκεκριμένη εκδήλωση. Κάποιοι την περιμένουν για να δουν αγαπημένα πρόσωπα από την Λέσχη τα οποία δυστυχώς λόγω υποχρεώσεων δεν τα βλέπουν συχνά, και κάποιοι άλλοι περιμένουν με αγωνία πότε θα ξεκινήσει η λαχειοφόρος αγορά, μήπως και κερδίσουν ένα από τα πολλά δώρα που προσφέρουν οι λαχνοί.

 

Φέτος, αρκετά από τα μέλη ήταν και πάλι στην Λέσχη για την κοπή της πίτας. Παλιά πρόσωπα, αλλά και νεότερα, άρχισαν μετά τις 9 να κάνουν την εμφάνιση τους.

 

Μετά από μία περίπου ώρα, ήταν όλα έτοιμα: οι περισσότεροι ήταν εκεί, τα καναπεδάκια του catering είχαν τελειώσει (!!!) και η πίτα ήταν στο τραπέζι έτοιμη για κοπή.

 

Αφού τελείωσε η ενημέρωση των μελών σχετικά με την εκδρομή στην Ιταλία, άρχισε ο λόγος του Προέδρου ο οποίος περιείχε τις κλασσικές ευχές για ένα χαρούμενο, δημιουργικό και με πολλά ασφαλή χιλιόμετρα 2011. Δεν έλειψαν και οι παραινέσεις στα μέλη, για συχνότερη παρουσία, προκειμένου να κρατηθεί ο χώρος που στεγάζουμε το πάθος μας που λέγεται Fiat 500 για πολλά χρόνια ακόμα ανοιχτός.

 

Ακολούθησε η καθιερωμένη κοπή της πίτας και αργότερα η λαχειοφόρος αγορά, στην οποία κληρώθηκαν -ούτε λίγο, ούτε πολύ- πάνω από δεκαπέντε δώρα.

 

Το πάρτι διέλυσε λίγο μετά τις μία, όταν οι εναπομείναντες πείρανε είδηση ότι η επόμενη ημέρα είναι εργάσιμη και θα έπρεπε σιγά σιγά να αναχωρούν για ξεκούραση...

 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Ε.Ο.ΦΙΛ.Π.Α., που μας τίμησε με την παρουσία της.

 

Τέλος, να ευχηθούμε σε όλους καλή χρονιά, με υγεία και να ξεπεράσουμε γρήγορα όλοι την οικονομική κρίση που μας μαστίζει, γιατί τα 500ράκια χρειάζονται και συντήρηση!!!