11ο Italian Classic Run (14/10/2012)

 

Επιστροφή στις εκδηλώσεις μετά από τρεισίμιση μήνες, με την εκδήλωση – θεσμό πλέον – Italian Classic Run, το 11ο σε σειρά. Κάθε χρόνο ο σχεδιασμός της εκδήλωσης αυτής αλλάζει ανάλογα με τον χώρο που επιλέγεται κάθε φορά, η κεντρική ιδέα όμως παραμένει ίδια και αναλλοίωτη στο χρόνο: Συγκέντρωση κλασσικών οχημάτων με ιταλική καταγωγή.

Φέτος, η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Βριλησσίων, ο οποίος ευγενικά παραχώρησε στην Λέσχη την Πλατεία Αναλήψεως, την κεντρικότερη πλατεία της πόλης με πολλές καφετέριες και εστιατόρια.

Από τις 10.00 ξεκίνησαν να φτάνουν τα πρώτα πληρώματα. Μέχρι τις 11.00 η πλατεία είχε γεμίσει ξεχωριστά κλασσικά οχήματα, χρώμα, γούστο, ομορφιά και στυλ. Οι κάτοικοι της πόλης δεν έχασαν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν με τα αυτοκίνητα που είχαν κατακλύσει την πλατεία και πολλοί από αυτούς, δεδομένου του καταπληκτικού για την εποχή καιρού, έσπευσαν να ενημερώσουν φίλους και συμπολίτες να παραστούν, προκειμένου  να απολάυσουν και εκείνοι το θέαμα που λάμβανε χώρα στην πόλη τους.

Για μια ακόμη φορά αξίζει να αναφέρουμε τα μοντέλα: Fiat 500 – Berlina και Giardiniera -, Fiat 126, 127 (αυτή τη φορά ήταν μαζί μας και ένα θεσπέσιο κόκκινο), 600 Multipla, 850 Sport Spider, 124 Spider (απολύτως έτοιμα για το Group 4), Autobianchi A112, Moretti 126 Minimaxi, Siata 850 Spring Spider (σπάνιο στους δρόμους,  όχι όμως στις εκδηλώσεις μας), Alfa Romeo Alfetta, Lancia Flavia (μοναδικό και εντυπωσιακό). Όλα τα αυτοκίνητα έγιναν αντικείμενα θαυμασμού, καθένα για τον δικό του λόγο. Την εκδήλωση τίμησε και μια πανέμορφη Vespa η οποία άξιζε της προσοχής, δεδομένου ότι ήταν μη αναπαλαιωμένη, αλλά σε υπεράριστη κατάσταση! Στο βάθος κρυφά χάζευαν την εκδήλωση και δυο όμορφοι συνομίληκοι: ένα σπάνιο Skoda Octavia Superb και ένα πανέμορφο Simca 1100 GLS.

Όλοι μπόρεσαν να απολαύσουν τον πρωινό καφέ, συνδυαζόμενο με πανέμορφα κλασσικά ιταλικά τραγούδια που έπαιζαν χαλαρά από τα ηχητικά που μας είχε παραχωρήσει ο φίλος και χορηγός της εκδήλωσης, Σταύρος Μαστρόκαλος. Όλα αυτά όμως, μέχρι που το παιχνίδι έπρεπε να ξεκινήσει… απλά πράγματα και κατανοητά… άλμα εις ύψος με τα αυτοκίνητα – ο οδηγός με το μάτι υπολογίζει πόσο πρέπει να κατέβει το οριζόντιο σχοινί. Όποιο αυτοκίνητο περάσει στην μικρότερη απόσταση από αυτό κερδίζει. Στη δεύτερη δοκιμασία, έπρεπε κάποιος από το πλήρωμα να κάνει “σλάλομ” σπρώχνοντας μια ρόδα από Fiat 500 125/12 ανάμεσα από κορίνες οι οποίες είχαν τοποθετηθεί στην πλατεία. Στο δεύτερο αγώνισμα συμμετείχαν μικροί και μεγάλοι στους οποίους απονεμήθηκαν ξεχωριστά βραβεία. Εκεί βέβαια το γέλιο περίσσεψε αφού το θέαμα ανθρώπων με παιδιά ή και εγγόνια να παίζουν σα μικρά παιδιά, μόνο χαμόγελα μπορεί να προσφέρει.

Τέλος, ακολούθησε η βράβευση. Βραβεύτηκαν το πιο σπάνιο αυτοκίνητο, τα τρία καλύτερα αναπαλαιωμένα, καθώς και το πιο… λιωμένο! Βραβεύτηκαν επίσης οι νικητές από τις αθλοπαιδιές, ενώ τιμητικές πλακέτες απονεμήθηκαν και στους εκπροσώπους του Δήμου Βριλησσιών για τη φιλοξενία τους.

Συγκεκριμένα βραβεύτηκαν:

Το πιο παλιό αυτοκίνητο:

Fiat 600 Multipla (1955) – Μαραγκουδάκης Μιχάλης

Το πιο σπάνιο αυτοκίνητο:

Lancia Flavia Coupe Pininfarina – Βαζαίος Αλέξανδρος

Το πιο όμορφο αυτοκίνητο:

Siata 850 Spring Spider – Παπαδογεωργόπουλος Χρήστος

Τα τρία καλύτερα αναπαλαιωμένα Fiat 500:

1ο) Θεριανός Γιώργος

2ο) Χαλούλη Χριστίνα

3ο) Βλαχάκος Στάθης

Η καλύτερη διατηρημένη Vespa:

Κολοβός Χρήστος

Στο πρώτο αγώνισμα – Άλμα εις ύψος:

1ος) Γκορίτσας Παναγιώτης – Fiat 500

2ος) Κορφιάτης Νίκος – Moretti 126 Minimaxi

3ος) Κεστελίδης Βασίλης – Fiat 500

       Κολοβός Χρήστος – Fiat 500

Στο δεύτερο αγώνισμα – Σλάλομ:

1ος) Γκορίτσας Παναγιώτης

2ος) Σούλης Θεόδωρος

3ος) Μαραγκουδάκης Μιχάλης

1ο στην κατηγορία των παιδιών) Κεστελίδης Γιώργος

Στα γυναικεία πληρώματα:

Μαρινή Ελευθερία – Fiat 127

Χαλούλη Χριστίνα – Fiat 500

Στο πλήρωμα που έφτασε από πιο μακρυά για την εκδήλωση:

Ντούλιας Ανδρέας – Fiat 124 Sport Spider

Στο Fiat 500 με τα περισσότερα χιλιόμετρα (το πιο λιωμένο):

Ρομποτής Σπύρος

Στο πρωτοεμφανιζόμενο πλήρωμα:

Μπουλές Στέλιος – Fiat 500

Στο νεότερο πλήρωμα:

Κεστελίδη

Στο παλιότερο Fiat 500:

Χούρσογλου Αχιλλέας

Για την βοήθειά του στην εκδήλωση:

Δαριώτης Τάσος

Μετά το πέρας της εκδήλωσης ακολούθησε προαιρετικά… τί άλλο; Μα φαγητό. Έτσι κλείνει πάντα μια όμορφη εκδήλωση, όταν όλοι στο τέλος γίνονται όλοι μια μεγάλη και ευχάριστη παρέα!